2012-03-20

Tisdag

Sitter i soffan nu och klockan är halv sju på morgonen.
Vaknade fem av att... att jag behövde amma helt enkelt och hämtade Eskil till vår säng från hans spjälsäng.
Sen efter det kunde inte jag sova.
Ångesten kommer och går. Det här kommer att ta tid innan jag blir bra tror jag.
Jag har alltid så bråttom och vill att allt ska gå så fort.
Trodde att nu hade jag varit sjuk ett tag så då är det bra och nu kan vi gå vidare. Men det kanske inte är så enkelt.

Hittade detta på Beckers hemsida.
Eskils säng ju! :) Som vi ska hämta idag!





http://www.beckers.se/



Den rosa skänken bredvid sängen på första bilden är lite lik skänken vi också ska hämta idag men vår skänk är inte lika krussedullig... och inte lika rosa! :D

Ska bli så roligt att sätta igång idag!
Nu ska jag väcka Sara. Hon ska till skolan om en timme!

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback