2012-03-26

Måndag

Då var det måndag igen.
Vi sitter om vanligt i vardagsrummet och jag kikar på mina mail, läser bloggar... bloggar själv mm. och Esko sitter på sin lekmatta och leker.
Så gör vi varje morgon. Han älskar sina egna lekstunder på morgnarna. Ibland sitter han där i en halvtimme bara och sen e han nöjd och vill komma till mej och ibland kan han sitta nästan två timmar och leka.
Självklart kan jag inte låta bli att vara där och pussa på han lite i mellan åt och ibland så tittar han på en och ler - försäkrar sej om att man e kvar och ser honom. Gullefis!

Målningen är klar med väggarna men jag har inte tagit bort allt papper från golvena.
Ska ju måla barnsängen och skänken så papret får nog sitta kvar ett tag till.
Det gäller bara att ta tag i slipningen. Chris är inte alls pigg på det. Han hatar det.



Så här fin är jag på händerna. Mitt fina exem. Har även i nacken och ögonen. Mest på vänstra ögonlock, inne i ögonvrån och under ögat.
Exemet hoppas jag försvinner snart! Inte alls kul att se ut såhär... :(



Tjusig...

Höger öga e bättre:



Hello!

Snart ska jag hoppa ner i sängen och sussa en stund med Eskil.
Han börjar bli lite trött igen.
Just nu åker han runt med sin åkstol. Söt.

Men först ska jag ha mer kaffe! Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback