2012-03-28

Onsdag

Idag har jag jobbat på förskolan i Jonsered.
Har sån JÄÄÄÄVLA allergi! Fy fan va jobbigt. Näsan har varit som en kran, det har bara runnit snor i kaskader! Värsta neagarafallet! Nyser hela tiden och det kliar i hela ansiktet! :(
Hade satt klockan på ringning idag så att jag skulle ringa vårdcentralen och få tid dit och recept på medicin men så ringde dom från förkolan innan. Imorgon ska jag jobba där igen så då blir det inget då heller. Fyndade dock nässpray och ögondroppar i medicinskåpet så lite har jag att tillgå men inga tabletter. Utan dom blir det knappt nån skillnad men lite kanske...
Får beställa tid på fredag.
Har väldigt ont i nacken och axlarna idag också och jag var SÅ trött när jag jobbade.
Inte den bästa dagen med andra ord.
Har varit lite tempo dom sista veckorna här så jag e lite hängig.

Idag var svärmor och svärfar här och hälsade på också men jag var ju och jobbade så jag fick inte träffa dom. :( Det var tråkigt som tusan men vi behöver verkligen pengarna så det var bara att gå och jobba.
Imorgon skulle jag och min vän Isabell åkt till öppna förskolan med igen men vi får flytta det till nästa vecka. Så synd men som sagt... Need the money.

Nu har jag preppat med nässpray, ögondroppar, ipren och så ska jag ta mej en kopp kaffe, så snart kommer jag att må lite bättre kan jag tro. :) I hope...

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback