2012-03-30

Fredag

Nu har jag och Eskil varit vakna i en timme. Han vaknade klockan sju och var glad och pigg.
I natt vid två var han inte det dock för då vaknade han och var SÅ himla lessen.
Vet inte vad det var alls. Jag var helt slut också och kände att jag bara ville dö men det var bara att gå upp och försöka trösta.
Eskil är väldigt förkyld. Han fick lite alvedon och näsdroppar och sen gick vi och la oss igen. Sen sov han faktiskt tills vi vaknade nu för en timme sen.
Men han e inte riktigt helt hundra. Snoret rinner och han är lite halvgrinig. Orkar inte riktigt hela vägen... :)

Jag fick ringt till vårdcentralen i alla fall.
Dom ska ringa mej vid halv nio. Hoppas jag får en tid snart. Vi har inget kaffe kvar och då kan jag ju köpa det när jag ändå är där nere.
Chris jobbar idag. Han får inte anstränga sej fysiskt så det blev bussen och fina cykeln fick stanna hemma.
Det var han väldigt besviken på.
Han tyckte det var supertrist nu när det e vår och sopade gator och när alla an dra cyklar - så år inte han. :(

Nu går det inte att blogga mer. Eskil e supermammig och vill bara vara nära.

Ha en fin dag...

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback