God kväll

Färgen är uppe på väggarna i Eskils rum nu.
Så även i mitt hår, men där blev det en svart färg istället för beige.

Jag fick lön idag från mitt jobb på skolan och förskolan förra månaden.
Har jobbat tre dagar varav två av dagarna bara var tre timmar och det fick jag ändå tre tusen för. Så kul. :)

Idag har det egentligen varit en rätt slitig dag.
Den började bra med vår lilla tripp ner till centrum och handla papper och måla väggarna och så men sen kom det sms från Sofia att hon mådde illa och inte mådde bra och att hon ville komma hem.
Så då gjorde hon det och sen började plötsligt Chris också känna sej dålig. Han fick ont i hela kroppen och började frysa och så mådde han också illa.
Sen blev jag också hängig. Men jag vet inte om det beror på andra orsaker.
Jag blir ju lite frossig ibland av att jag försöker amma mindre. Jag har också jätteont i axlar och nacke av min stress. När jag blir rikare ska jag gå på regelbunden massage.
När Eskil sov för andra gången så målade vi väggarna med en andra strykning trots att Chris var hängig.
Sen har jag varit och handlat med Sara och Sofia och lagat mat och Eskil har badat och jag har haft besök av kusin Anna.
Hon kom när jag hade färg i håret och sen sms:ade jag alla som ska vara med på inredningsparty på söndag. Jag och min vän Yvonne ska ha en tjej hemma hos Yvonne som kommer och visar massa fina inredningsprylar.
Jag suktar efter en klocka som var så himla fin!

Imorgon bitti ska jag och Yvonne åka till intedningsbutiker åt Skenehållet nån stans.
Det ska bli roligt!
Hoppas det finns en billig vimpel i nån affär som jag kan fynda.
Imorgon blir det förhoppningsvis en sista strykning och sen e det klart med målandet. Då e det dags att ta tag i skänken och sängen.

Ska försöka sova lite nu.
Ha en underbar helg!

Love love love!


Kommentarer
Postat av: Maria

Varför tar du inte och klipper ut och syr en egen vimpel? Är ju bara att ta gamla tyger eller köpa små och klippa lite på är det klart! Man kan ju även sy dem om man vill det. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback