Gulliga mattan...

Nu har vi varit i stan och hämtat mattan.
Var också i studion och hämtade hem lite lager på produkter.
Eskil åker runt med sin gåstol och Chris slipar för fullt. Det stinker slipdamm på hela övervåningen.
Hoppas han blir klar snart så jag får börja måla!
Jag e så sugen på att måla ram till spegeln... Det är ju dessa detaljer som är roligast! Att få inreda, sätta upp en hylla, styla.

Funderar också på att köpa fina frigolitlister till spegeln men jag misstänker att Esko kommer att tycka det är superkul att pilla sönder frigolit när han väl kommit så långt att han förstår hur kul det är! :)
Kanske smartast att måla runt ändå...

Väntan... Blä. Vad ska JAG göra under tiden då...?
Blogga tydligen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback