Häng och fläng!

Har varit på öppna förskolan Kåken med min vän Isabell idag och hennes Johannes.





Lilla Johannes 1 år om tre veckor



Eskil tittar skeptiskt på sin kompis



Isabell har också en blogg. Se
HÄR

Sen åkte jag och hämtade Sara på skolan, hem och in och ta av sej och hjälpte min vän Veronica med hennes blogg (se hennes blogg HÄR) genom telefonen och sen var det till att klä på sej igen och åka till nästa väninna i Landala, Anna och hennes Alma.
Missade ta kort... :(
Vi fikade och lekte på golvet med klossar och plastbyttor. Det var riktigt trevligt.
Sen ringde Sara och ville att jag skulle komma hem. Hon tittade på en skräckfilmstrailer på datorn igår och är nu livrädd för allt. Hennes kompis hade nämligen tittat på denna film och berättat om och den för henne och det resulterade till att Sara Googlar upp filmen och kikade på snuttar och trailers på Youtube. Efter det kunde hon inte sova på hela natten och vaknade med magont och ville inte gå till skolan. Dom ringde till och med från skolan och sa att hon hade ont i magen.
Suck.
När jag kom hem slängde jag in hela konkarongen i bilen så åkte vi och handlade. Sofia ska ha nån fika med sej till skolan imorgon och så handlade jag korv med bröd och hårfärg! Dax igen... Är ju åter gråa tanten... Va fort det går!

Nu e det nog dax för att fixa lite körv me brö!

Hare bra!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men stackars lilla Sara.

2012-03-21 @ 21:42:29
Postat av: Isabell

Tack för en jättemysig dag. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback