Hej i natten

Jag har sån jäääävla allergi fy fan!
Försöker desperat-trappa ner på amningen så jag kanske kan sluta och ta mediciner. Det enda som hjälper på mej är receptbelagda och dom får man inte ta när man ammar.
Samtidigt vill jag ju inte det för det e så mysigt och sån kärlek att amma.
Men jag vet inte hur det ska gå att klara sej utan mediciner mot allergin när den e så aggressiv redan nu. Näsan rinner och jag nyser HELA tiden. Kliar i ögonen så dom är helt röda och blodsprängda. Ögonvitorna är röda. Skritsnyggt.
Sen lägger man till mitt exem som jag har på ögonlockena så kan ni fatta vilken vacker syn man är just nu... Wow, värsta pinglan!

Åååå vad jag e sugen på att sätta igång med Eskils rum!
Jag vill bara få målat väggen där så kan jag få börja pyssla och fynda på Blocket och loppis efter massa roliga prylar. Har flera gulliga tavlor som jag vill hänga på väggen också.
Har Googlat hela kvällen efter massa insperation.

Här har DU en bra idé Maria som gillar moln! Du måste ju fixa en molnhylla till Sixten!



Tyckte det var himla fint! :)

Nu behöver jag sova. Eskil vaknar kl 7 nu för tiden.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Maria @ Sixtens Mor sa!

oj superfint ju, ja det där måste man ju fixa :D

Tack för tipset! :D



Angående amningen så är det nog lättare att sluta innan han förstår vad bröstet är. sixten fattade ju vad tutte var för något och kunde tillochmed säga det. Blev lite småjobbigt att höra honom be om tutte och sen inte kunna säga ja.. Du får ju även tänka att du kanske mår bättre om du får ta din medicin och då även är en ännubättre mor :) Men fattar att det känns jobbigt att sluta amma. Men lovar att ni kommer få en ny mysig rutin :D



ha en fin dag!

Postat av: Therese

fina hyllor :-)

finns inga på blocket tyvärr :/

2012-03-16 @ 08:39:45
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback