LIVING AND ROOM



Homeparty med
Living and Room.

Idag vid fem kom Linda hem till Yvonne dit vi hade bjudit våra vänner.
Linda var superprofsig, rolig och jättetrevlig.
Rekomenderar varmt! :)





Jag köpte mej klockan som jag suktade efter förra gången och ett underbart stort fat!



Underbara klockan.





Vackra fatet.



Som värdinna får du 40% på några varor om du har ett visst antal med gäster och om du hade 11 eller fler så fick du 40% på 4 varor. Jag och Yvonne delade på det så jag fick 40% på mina två varor! :)
Tack Yvonne! Du stod ju för allt och fika mm så det var väldigt snällt av dej!
Love Love!

Tack för en trevlig kväll!
Tack Yvonne för allt. Tack Linda!


Kommentarer
Postat av: Linda Texmo

Tack för en trevlig eftermiddag, hoppas du blir nöjd med klockan och fatet! Och tack för reklamen! :-)



Vilken mysig blog du har, och vilken härlig tur du och Yvonne var ute på härom dagen. Man skulle verkligen kunna "shop 'til you drop" i de affärerna. Jag kommer absolut att titta in fler gånger här hos dig och se vilka projekt du har. Kanske ses vi till hösten. :-)



kramar

2012-03-25 @ 22:36:33
Postat av: Yvonne Orelöv

Vad duktig du är Katti med din blogg, och tusen tack för idag...Vilken lyckad kväll det blev, och det var sååå mysigt att dra iväg på Shabby-rundan igår....Önskar bara att man vore miljonär vid dessa tillfällen för det var så mycket man ville ha med sig hem. Kram Yvonne

2012-03-25 @ 23:13:30
Postat av: Isabell

Så mysigt det var, många fina saker man ville ha med hem ;)

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback