Loppis

Idag gör jag ingenting.
Sitter och spelar och kollar på tv. Väntar på att min syster ska komma hit så ska vi upp på vinden och rota i mina tyger.
Igår var vi på loppis ute i Gamlestaden ungefär.
Återbruket heter det.
Det var rätt dyrt tycker jag. Har blivit väldigt bortskämd med billiga priser på östhjälpens loppissar tror jag!
Hittade ingenting.





Men när vi skulle åka därifrån så hade dom en till loppis bredvid med byggmaterial utanför.
Åkte tillbaka och gick in där och där hade dom massor!
Lampor, kontorsmaterial som arkiv, skrivbord, stolar. Där fanns också massa fönster. Skulle vilja ha ett sånt litet med spröjs och bara ställa det på golvet mot väggen eller på en byrå eller nått.
Det e så fint.
Hann tyvärr inte gå och kolla ordentligt för vi hade inte så mycket tid men jag kan ju åka dit igen! :)



 

Imorgon ska jag och syster till Jonsereds loppis i alla fall.
Då kanske man fyndar nåt där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback