Mitt i natten...

...är det nu.
Först var vi och handlade färg till Eskil. Det bidde en jättefin beige färg.
Sen hämtade vi Sara och så åkte vi hem och dumpade av det vi shoppat.
Efter det var det dags att åka till min väninna i Kungälv. Först tog vi en sväng på loppiset där men jag hittade inget.
Var ute efter en skänk eller en byrå som jag vill ha i Eskils rum.



Veronica och Erik



Snygga jag och min fina gubbe och son.
Sånna här fina ringar har jag under ögonen. Fint va?

När vi var på väg hemåt fick jag ett mail i iPhonen att en skänk som jag spanat in på Blocket inte var köpt så vi tog en tur bort till henne på vägen hem.
Jättefin skänk! Å, det kommer att bli så fint i Eskils rum när allt e klart!
I morgon ska vi hämta skänken! Och sängen. Jag blir helt nipprig och vill bara att allt ska va klart!
Jättegulligt par också - dom med skänken alltså - och vilka maffiga sovrumsmöbler dom hade! Dom visade oss när jag sa att vi gillade gamla möbler. Såg ut som ett litet slottsrum där! Maffigt.

När vi kom hem var vi vrålhungriga och det bidde korv och mos.
Efter det så spacklade Chris igen lite hål i väggarna inne i Eskils rum och jag dammsög och tömde på dom få sakerna som fanns kvar där inne.

 


Imorgon blir det till att börja måla! Längtar!
Borde gå och lägga mej med det samma så man kan vakna och börja direkt imorgon! :)



Sista dagen det e rosa här inne... I hope!

Ha det gött!
Hörs i morgon. Hoppas jag hinner blogga i renoveringeskaoset.

Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback