Nä det blir verkligen inget gjort här

Är som en urblåst ballong.
Helt off och jag har ont i hela kroppen. Kanske håller jag på att bli sjuk?
Känns som jag har träningsvärk över allt. Men det kanske jag har på riktigt, det blev ju en hel del lyft igår och vi höll på från morgon till kväll.

Gick in i Saras gamla rum och vände. Blah! Blir helt snurrig av allt bråte.
Tänkte att jag skulle sätta igång med hennes garderob men insåg att trådbackssystemet vägde bly. Så jag gick in i hennes nya rum och rensade hennes skrivbordslåda. Sen blev jag sittandes här i soffan igen. :D

Jättefint väder. Man kanske skulle ge sej iväg ut på en promenad när lilla gubben vaknar.
Vår ju!
Första blomman har tittat fram i vår rabatt på framsidan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback