Oj oj vad jag e inspirerad nu!

Nu håller jag på att Googla för fullt efter insiration till rum för Eskil.
Vad ska jag måla för färg på väggarna?
Vad ska vi ha för tema? Vilka färger ska vi använda oss av?



Ljusblått, beige och vitt är ju väldigt fint och gulligt.
Om man målar väggarna väldigt ljust beige så kan jag göra väggmålningar.



Vita ramar mot en beige vägg är fräscht och snyggt.

Men färgerna ljusblått, mörkblått och grönt är också väldigt fint...
Det gröna gör ju att det blir lite gladare.







Å ge mej ideér!

Jag skulle ju kunna måla nått roligt på någon vägg...
Till Sara ska jag måla nått fint i hennes nya rum. Kanske ska vi skriva nått på hennes vägg. Hennes namn kanske...
Har målat väggar på två olika förskolor.
Har lite bilder på det men bilderna är tagna med min mobil som jag hade då. Inte den bästa kameran om man säger så...











Ska leta vidare efter inspiration! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback