Sängen..

...hade tyvärr slagit sej lite. :(
Men vi tog den ändå och fick tillbaka lite pengar.
Så synd men vi fick lite tips på hur vi ska fixa den och tvinga tillbaka sidorna och så får vi skruva fast det med skruv i den andra delen. Så får det bli... Sånt händer. Det är ju unika pjäsar som inte massproduceras och är inte perfekta. Smällar man får ta. 
Jag är glad ändå! :)

Fick bild på MMS:



Hon hade talrikshyllor också. Har två väninnor som har efterlyst sånna.
Jag med i och för sig. Hade gärna tagit en talrikshylla till Eskil och ha böcker i.
Vill ha vimplar också. Ska åka iväg till Skenehållet med Yvonne på lördag till några butiker som finns där som har massa underbara ting säger hon. Ska bli roligt! :)


bild Google



Underbara!

Min vän Veronica i Kungälv hade en så fin vimpel i sin sons rum! Men den hon hade var det rött i och det kan jag inte ha i Eskils rum... En TILL färg! Haha! Nä, har bestämt mej (nästan) för beige, vitt och olika blå nyanser. Mörkblått och ljust... Men jag vet inte. Köpte ju mattan med grönt i ju...
Vi får se vart det bär hän...

Nu slipar Chris inne i Eskils rum och Sara övar Eskil på att krypa.
Hon har hämtat alla sina täcken så att han inte ska falla på näsan och slå sej! Hur gulligt e inte det.



Wohooo! Nu e Chris tydligen klar med slipning!
Kanske hinner jag börja måla lite? Tejpa i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback