Trött

Jag är trött.
Eskil har inte sovit så bra på två nätter och Chris har varit sjuk.
Sara är jättetrottsig och vi renoverar och flänger på loppisar, slutar amma och så var det ju det där med stressen.
Jag i ett nötskal.
Hahah! Det e verkligen JAG. Helt crazy.
Virvelvind.

Det visade sej att Eskil fått sin femte tand där uppe på vänster sida om framtänderna. Inte så konstigt att han sovit dåligt och varit grinig.

Efter spegeln blev det inget mer renoverat för då var vi på utvecklingssamtal med Fia på hennes skola och sen åkte jag ner och handlade.
Efter att jag ätit var det mest bära Eskil som gällde för han var inte så nöjd. Till slut somnade han på soffan mellan oss. Chris med nästan så han tog med sej sin son och nu sover dom så sött båda två.

Jag skriver många stavfel nu för tiden...
Tangentbordet är så himla litet på min laptop så man slinter hela tiden och även om jag försöker läsa igenom flera gånger så upptäcker jag efteråt att jag skrivit fel. Ni får stå ut! ;)

Nu ska jag nog oxå lägga mej bredvid mina killar.
God natt allihop!



Kram K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback