Vi gjorde stan

Var över allt idag kändes det som.
Packade ner jättekinkiga Eskil och åkte ner lite tidigare.
Lämnade tillbaka filmen som vi lånat och så gick jag in på h&m och köpte ny onepeace till Sara. Den förra hade hon en gång och sen krympte den när jag tvättade den. :(

Hos doktorn fick jag recept på allergitabletter och ögondroppar och nässpray och salva för exem på händer och ögon. Och när vi var klara där så gick vi bort till Apoteket och hämtade ut det. Sen gick vi bort till Ica och köpte kaffe och lite annat.
På vägen tillbaka till bilen tog köpte vi också en liten present till kusin Sannas dotter som har kalas på lördag.

Ikväll ska jag posta paket och lämna lite produkter hos min väninna och hämta Chris samtidigt. En riktig ärendes-dag.

Nu har Eskil fått mat och jag ligger här i sängen med honom och försöker få han att sova, han verkade så himla trött nyss men han e inte av samma mening...
Jaja, jag får väl gå upp och koka lite kaffe då istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback