2012-05-25

Fredag

Känner inte för att blogga... Vet inte vad jag ska skriva om, är inte inspererad alls.
Har PMS. :( Allt känns bara jobbigt, jag har kort stubin och magen är gigantisk. Ser ut som när jag var i femte månaden med Eskil.
Jättejobbigt då jag redan innan jag svullnade upp som en badboll hade problem med att komma i mina kläder...

Jag har fortfarande fyra kilo kvar...
Men jag äter godis varje dag och älskar fet mat och gärna glass eller chokladpudding till efterrätt! :D
Jag tränar inte och tar bilen över allt. Jag är fullt medveten om att det inte är det bästa receptet för att gå ner i vikt.
Nästa månad får jag lite mer pengar än vad jag får denna månaden och då köper jag en billig cykel på Blocket.
Men tills dess sitter jag i soffan och käkar godis...? Yes.


Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback