Ger man järnet en dag...

... så får man betala nästa.

Funderade på att måla om bänken här framme på uteplatsen och så har jag två hyllor som jag vill måla.
Tänkte sätta upp hyllorna här ute! :) Det kommer att bli supersnyggt!
Mina små rabatter behöver också mer jord och tvätta behövs också men jag orkar inte.

Har jag hållt på och donat en hel dag så är jag helt slut nästa och får bara sitta och ta igen mej.
Orkar inte ta mej för nått alls. Så nu sitter jag bara här på min uteplats och glassar.
Har ätit rester av massa olika arabiska rätter och dricker coca-cola.

Funderar ändå på att ta mej en promenad.
Eskil sover i vagnen igen och då skulle det ju vara alldeles perfekt att ta sej en liten tur.
Men det e rätt gött att bara sitta här på bänken och sola sej med... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback