Häng och fläng

Så klart glömde jag plånboken!
Efter Saras tandläkare fick vi åka upp och hämta den.
Sen handlade vi massa mat och efter det strosade vi runt i Allum. Sara fick solglasögon och en top.
Jag fick också en top! :) En stor en som man kan ha över den snygga bollmagen.

När vi shoppat klart så var det dags att åka hem och äta. Och vi hann knappt äta färdigt förrän det var dags att åka på folkfest. Sara köpte ett trasigt halsband till mej, ett smutsigt gosedjur till Eskil och örhängen till sej själv. Åkte hem efter en stund och Sara fick va kvar själv med sina vänner.

Nu e jag trött. Men snart ska jag hämta henne... Och så ska jag troligtvis hämta Chris från cykelaffären vid halv sju för den ska lämnas in på service innan tiomilsloppet som han ska delta i på onsdag.

Dags för kaffe!
Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback