Pannkakor, ormbunke och en liten överraskning

När vi satt där i Furulund så kom kusin gåendes där med alla sina kids.
Vi hängde med dom hem och blev bjudna på pannkakor! :)
Eskil gillade också pannkakor!



Julia, Elsa, Sanna



Alice

När vi skulle gå hem så kollade vi in Sannas rabatt och kom fram till att jag måste få komma dit och gräva och få ordning på den. I love. Älskar ju sånt som jag sagt innan och som också sagt så e det ingen som tror mej men nån måste ju gilla sånt också! Och den NÅNen det e jag.
Vill åka dit nu! Men jag får vänta till lördag bestämde vi och då ska jag ju va med på den där loppisen så det får nog bli på fredag kanske om hon orkar kusinen...
Jag var ändå tvungen att gräva lite innan jag gick och jag fick med mej en ormbunke hem!
När jag kom hem grävde jag genast ner den i rabatten! :)
Eskil somnade i vagnenen igen på vägen hem och sov till strax innan Chris kom hem. Vi satt och väntade på honom där ute och så fick han en liten present av oss:



Nu ska jag nog gå och göra lite käk...
Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Chris

Kiitos, kulta för den fina, och goda, gåvan!



Minä rakastan sinoa - eller hur det nu stavas :-)



Love Always - som jag brukar säga <3

Postat av: Sanna

Det går lika bra på fredag... fast nu har de ju lovat ösregn ända fram till helgen. :(

2012-05-09 @ 23:11:39
URL: http://phenomenalwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback