Helt slut

Vi började morgonen med mysig frukost. Sen blev det städning för svärrissarna ska komma på besök.
Jag känner mej helt slut. Orkar ingenting.
Igår kväll trodde jag att jag höll på att bli sjuk, fick sova i byxor, tröja och två täcken. Får hemska frossa på kvällarna... Fryser som en gris. För grisar brukar ju frysa?

Eskils snorande är värre än någonsin. Det bara rinner och rinner och tar aldrig slut! :( Hur kan det vara så länge? Otroligt.

Vi köpte förresten skänken! :) Den är väldigt fin! När jag har tid och Eskil inte är i närheten ska jag tömma köpmansdisken och så ska jag sälja den. Nån hundralapp får jag väl för den...? Nu är den vänd åt fel håll så vi ser baksidan. Jättesnyggt! Men han drar ju ut lådorna hela tiden och tömmer allt! Inte alls roligt.

Bilderna är lånade av hon som jag köpte skänken av:


Kommentarer
Postat av: heidi

är det den där vita med många lådor du vill sälja? jag tycker den är jättefin, jag kanske vill köpa den. :)

2012-11-03 @ 13:40:49
Postat av: Betts

Jättefin!
Och du tänker förstås måla den vit?!

2012-11-06 @ 12:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback