Idag är jag pigg

Känner mej pigg just nu.
Om några timmar kanske jag är trött igen så jag ska inte ropa hej än!

Är hemma med Eskil igen. Dom tyckte att han var lite halvhängig på hans förskola igår.
Han har hemsk hosta och snoret rinner ur näsan som en kran. Jag tror att jag snyter honom var tionde minut. Han är inte helt nöjd med det.

Jag har orkar städa i köket och i Eskils rum. Slängde in en tvätt också.

Igår kom en kille och hämtade den jättestora möbeln som jag köpte på Blocket. Den var ju som sagt för stor och så köpte vi den andra som jag fortfarande inte har målat...
Kanske jag orkar det snart...?
Orka verkar inte Eskil riktigt. Han lägger sej ner på golvet och verkar trött.
Ändå har sovit tio timmar.
Jag får nog gå och se om han ska sova lite middag... Redan.

Ska fotografera mitt julpyssel som jag gjorde imorse sen! Det kommer senare.
Ha det bra.

Kram!

Skänken:


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Katti!
Ett stort grattis till bebisen i magen! Jätterolig nyhet! Synd att du mår så dåligt bara.
Läste precis om hur Eskil mår. Äter han dåligt? Tänkte att det kanske är en släng av det mystiska virus Julius har haft. Det går nämligen ett virus verkar det som, som Julius har haft och många på hans förskola. Det börjar med en enveten snuva, sen hosta som följs av feber och aptitlöshet. När febern försvinner blir varken förkylning eller aptit bättre. Barnen blir väldigt orkeslösa och hängiga. Jag och många andra med samma symtom har gjort läkarbesök men undersökning har inte visat något. I vissa fall har barnen blivit väldigt uttorkade och har fått åka akut till sjukhus. Hoppas Eskil och du mår bättre snart! Kram

2012-11-20 @ 13:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback