På akuten

Just nu är vi på Östra med Eskil. Han har nått konstigt i benet eller höften och har svårt att resa sej.
Han kan vingla till när han går och till och med ramla ibland.
Innan kunde han sitta på huk och bara resa sej rätt upp till stående utan att ens hålla i sej.
Nu går det inte. Han måste hjälpa till ned armarna och kravla sej upp.
Om man sätter honom ner och ber honom att resa sej blir han jätteledsen.
Han är också trött och orkeslös.
Sköterskan sa att det kan handla om en förkylning i höftena eller så har han skadat sej...? Vi vet ej.
Hemma la han sej på mej när jag låg i soffan och bara låg där hur länge som helst.

Jag har sett tidigare i veckan att han börjat vingla och har kunnat ramla när han går men inte tänkt så mycket mer på det än att jag tänkt att han kanske är trött.
Hoppas vi får prata med doktorn snart.
För jag är trött i vanlig ordning...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas de hittar felet snabbt och att det är nåt lättbehandlat. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback