Vad ska jag skriva?

Skriver inget längre för det ända jag har att säga är att jag är sjukt trött...
Med risk för att det blir som gången innan vi väntade Eskil då vi fick missfall och jag skrev det här så kan det ju bli så igen men då får det väl bli så då.
Jag vet inte riktigt vilken vecka jag är i. 10 kanske? 11?
Den 15:e ska jag till mvc och göra ultraljud. Dom gör samtidigt PUK test så då får vi veta.
Idag är jag hemma från jobbet och ska vara det imorgon med.
Jag är helt sjukt trött, alldeles utmattad och orkar INGENTING. Jag bara ligger på soffan eller i sängen och orkar varken städa eller laga mat...
Jag mår också SÅ himla illa! Vissa dagar mår jag illa från morgon till kväll. Konstant molande illamående.
Vissa dagar är jag lite piggare på kvällen men oftast inte.
Den här gången är symptomen verkligen inte nådiga.
Om jag inte vilar och bara ångar på så blir jag yr, förvirrad, illamåendet förvärras och jag får jätteont i huvet så det är liksom inte lönt att bara köra.
Gammal tant helt enkelt...

Äter inte längre LCHF mat. Det får vila tills efter graviditeten.
Suget efter vissa saker blev för starkt och illamåendet blev en aning bättre när jag kolhydrater. LCHF är lite omständigt också för det behöver tillagas oftast och en macka är så lätt att snabbt göra. När man är så sjukt trött också så orkar man inte hålla på att laga till massa specialitéer heller.
Den uppsvällda kvällsmagen är därmed tillbaka och gasigheten.
Men men... Vad gör man inte?

Nu ligger jag i sängen igen och Eskil sover på balkongen.
Chris renoverar där nere.
Ska försöka ta mej upp och laga till lite mat och trotsa den hemska tröttheten.

Hare bra!
Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Åh men stort grattis :)
Trist att du mår så illa.
Skickar en stor kram till dig

Postat av: Maria

Aha då var det som jag trodde :-) stort grattis!
Hoppas du mår bättre snart!
Kram

2012-11-08 @ 15:09:36
URL: http://sixtensmorsa.wordpress.com
Postat av: Therese

Stort grattis, håller tummar och tår för att allt går bra! Ta hand om dig! Kramisar

2012-11-08 @ 19:05:06
URL: http://tezzybump.blogg.se
Postat av: Mia

Åhh grattis!! <3 Hörde nyheten, för mig/oss var det oväntat, men desto roligare!! ;)) Borde bli bättre för dig om några veckor, hoppas det!! Kraaammmm!! <3

2012-11-08 @ 23:09:33
Postat av: Pia

Va roligt, Grattis!! :) Håller tummarna för att allt går bra och att du börjar må bättre såsmåningom. Sköt om dig!

2012-11-09 @ 09:13:22
URL: http://pia84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback