Gick och la mej

Men nu har jag legat hĂ€r och surfar i en timme! Dumt! 😕

Idag hade jag bÀstaste syster hÀr pÄ besök med sin gubbe och mamma. Vi Ät kyckling och drack kaffe. Det var himlans trevligt.
Eskil var övertrÀtt efter en dag pÄ dagis. Han kom inte till ro förrÀn mina besökare hade Äkt hem.
Han busade runt som busiga bebben hÀr i vanlig ordning.
IgĂ„r kastade han ner fjĂ€rrissen i badkaret nĂ€r Sara badade! Funkar inte mer Ă€ven om vi gjorde ett tappert försök att torka den mm. 😒
Platt-TV nu Ă€ntligen dĂ„ kanske...? 😊

Annars sÄ handlade vi sÄ fina Didriksson- regnklÀder till Chris igÄr. Vill oxÄ ha! Men det e ju sÄ trÄkigt att lÀgga pengar pÄ - om man inte cyklar i regn var och varannan dag som min fina make.
Men jag shoppade sÄ fina krukor till vardagsrummet sÄ jag fick minsann nÄtt skojsigt ocksÄ! Piffade till med en liten rosett och det blev himmelens fint. :)

NĂ€ nu fĂ„r jag ge mej! Dax att "knoppilainen" som min make brukar sĂ€ga. Han tror att allt blir finska om man bara lĂ€gger till lainen i slutet! 😄

God natt!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du vet att man kan köpa ny fjÀrrkontroll va? ;) Du kanske t.o.m. kan frÄga min make om int ehan har en liggande.

2012-10-04 @ 09:11:12
Postat av: Katti

NÀ nu e du tyst Sanna! Munkavle pÄ dej!


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback