Så trött så trött...

Idag är jag helt aptrött.
Har verkligen kämpat för att inte ligga i vertikalt läge hela dagen.
Eskil har varit ganska gnällig hela dagen men jag tänkte att det berodde på att han inte varit ute så jag masade mej ut med honom på promenad och han upptäckte alla vattenpölar och löv en bra stund innan han fick åka i vagnen.
Hämtade paket från Godisboden - mina benvärmare hade kommit, om ni minns att jag skrev om ett par som jag klippte sönder! Nu har jag två par nya fräscha. Har inte vågat öppna paketet än men när jag gör det så ska jag inte använda sax i alla fall.
Sen gick vi upp till kusin Sanna och hälsade på. Efter en stund var Eskil så trött så jag stoppade han i vagnen ned en flaska välling och gick hemåt. Han somnade som en stock och när jag väckte honom en timme senare var han inte glad. Men jag tänkte att han kommer ju inte att sova i natt om jag inte väcker honom nu.
Snoret har runnit hela dagen men nu rinner det mycket mer och hela tiden och han hostar. Han jag också konstiga fläckar och prickar i ansiktet.
Inte den nöjdaste pojken vi har just nu. Väldigt grinig och lättirriterad.
Hoppas han sover bra i natt.
Jag får stanna hemma med honom imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback