God morgon

Idag vaknade jag sex och kunde sedan inte sova.
Men Eskil vaknade halv sju så det gjorde inte så mycket.
Nu har han ätit frukost och hunnit bada.
Sara och Chris har också vaknat. Chris röjer i vårat stökiga kök och Eskil rider på dammsugaren och sen står han och dansar lite till musiken som spelas i bakgrunden. Frankie goes to Hollywood - Relax!
Stackaren snubblade igår när han kröp och landade på näsan.
Nu har han ett sår där. Aj, ser ut att göra ont. :(

Idag hade jag för övrigt tänkt att göra ingenting.
Chris fick en påse med kantareller av min faster Merja igår så han ska nog ägna sej åt att rensa dom. Han är lyckligast i stan! :)
Jag kanske ska fortsätta röja där uppe men sen bara typ slöa. Låter inte det som världens bästa plan?
Vad hade du tänkt att göra idag?

Kram på dej! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback