Hemma

Var på föreläsningen igår. Det var bra.
På jobbet igår hade jag kramper i magen igen och kände mej allmänt dålig. Tur vi hade så lite barn.
Åkte hem och vilade mej efter jobbet och så tog jag en tablett så jag kände inte av magen vid föreläsningen.
När jag kom hem kände jag mej rätt pigg och gjorde mat och vi gick till och med upp och röjde på vinden.
Men när vi fixat en stund fick jag kramper igen och dom var värre än nånsin. Fick lämna vinden som den var och bara gå och lägga mej.

Lyckades somna och vaknade halv sju när Eskil vaknade. Chris gick upp med honom och jag fortsatte att sova till efter elva och kände mej helt väck.
Jag har ont i hela kroppen och huvet. Nu har jag tagit en tablett men känner mej ändå hängig och helt off.

Sitter i soffan och glor på tv. Vad gör du?


Kommentarer
Postat av: Betts

Hej!
Har du provat med Papaverin?
Det enda som hjälpte mig,tyckte jag.
Kramar!

2012-09-11 @ 12:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback