Kläder.

Jag har blvit helt frälst i Ewa i Walla kläder.
För er som inte vet vad det är så är det lite romantiska, shabby chic, lantliga kläder och vissa plagg påminner lite om Odd Molly stilen.
Det är mycket volanger och lager på lager och dom är SVINDYRA!
En klänning kostar liksom två tusen!
 
Men inte på Tradera! ;) Där får man dom billigare och jag har fyndat hem några plagg som borde komma nästa vecka!
För er som är nyfikna på stilen kan kika in HÄR.
Och för er som inte orkar kika in där kan titta på bilderna nedan.
 
 
Jag vill ha en sån här kjol!
 
 
 
Bilderna på Ewai Walla kläderna har jag lånat i denna blogg: http://attvaranagonsfru.se/
 
 
Mer kläder...
 
På Facebook finns en annan sida med helt underbara bilder på så fina kläser.
Det märket heter Östebro.
Dom har också helt underbara kläder. Blir sjuk när jag är där och tittar¨på deras kläder och fram för allt insperationsbilderna - för det gäller ju att få till det med stylingen också så det blir sådär extrasnyggt!
Dessa kläder verkar vara svårare att få tag på. I alla fall på andra ställen än deras butiker och nätbutiker. På Tradera finns inget och inte heller Blocket.
Men här kommer några länkar till nätshoppar som säljer kläderna:
 
webbshop www.countrybymail.se
webbshop www.kladdilin.se
webbshop www.blingcity.se
 
Kläderna säljs bara i vissa butiker runtom i landet. Dom här kläder är också apdyra!
Och nedan finns några av mina favoritbilder från deras kläder:
 
 
 
 
Andra märken jag gillar:
 
Cream är också ett märke som jag kikat på. Dom har också speciella och lantliga kläder.
Hunkydory har en del fint. Men dom säljer mest "vanliga" kläder.
Gudrun Sjödén har mycket fint också men mycket är för färgglatt.
 
Färger jag snöat in mej på:
 
Brunt
Vitt
Grått, både ljust och mörkt
Beige
Mörkblå
Lila, både mörk och ljus lila, även plommon
Blodrött
Svart
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va fin den röda koftan är! Det är sköna behagliga kläder som man kan röra sig i.
Ha det gott!
/ Kram

2012-09-27 @ 12:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback