På väg till Skåne

Nu är vi på väg till Skåne efter många om och men.
Det skulle bara gås på toa först och sen bara ta en kopp kaffe också och oj vad ska jag ha på mej? Ja, min man alltså... Sen var Eskils väska tydligen inte packad... och oj, jag glömde att ta ut pengar till Fia, får åka ner och hämta det då.
När vi väl satte oss i bilen så kom Sara på att hennes busskort var slut! Imorgon ska jag ju åka buss till skolan! Men Ååååh! Nä det får vi fixa sen! Nu måste vi komma i väg!

Eskil somnade.
Han sover illa i sin barnstol. Huvet åker ner hela tiden och den hänger obehagligt eller så håller han på att nicka till med huvudet hela tiden.
Snodde Chris skärp och band det runt huvet så jag slipper hålla i hans huvud hela tiden. :) hoppas han sover länge så han slipper sitta vaken i sin stol länge. Han orkar inte sitta där hur länge som helst.

Regn och rusk! Fy va tråkigt väder. :(
Jag är trött! Gäsp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback