79,3

Japp. Det är vad jag väger nu...
Järnvärdena var bättre också.
Vi gick ner till Partille centrum och det gick bra tills vi nästan var framme, då fick jag förvärkar. Eskil sov i vagnen hela tiden och vaknade när vi skulle åka hem med bussen. Eskil tyckte det var helt fantastiskt att få åka buss. När vi gick av bussen så fick vi titta på en traktor också. Lyckan var gjord.

Hon med trådbackarna gick inte att nå...? Fast det var hon som ringde mej och verkligen ville bli av med dom för hon inte hade plats för dom längre och dom stod i vägen.
Vi får åka till Ikea och köpa istället.

När vi kom hem deckade jag i sängen.
Var helt slut.
Sov i flera timmar och nu är jag helt seg.
Nu är Eskil trött. När han blir trött så blir han jätteklättrig och ska pilla och klättra på allt. Och så ramlar han och gör sej illa.

Imorgon är planerna att vi ska till Alingsås.
Nu ska jag glo på tv.
Trevlig helg.

 

 

På bussen

 

 

Traktor! Wow!

 

 
Eskil fick en sån fin tröja av min kusin Sanna.
Han passar jättefint i rött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback