Appen funkar inte - igen.

 
Appen i iPhonen fungerar inte igen så jag gör ett tappert försök men min urdåliga laptop som jag bara vill kasta på soptippen!
 
Igår var jag på ett jättemysigt café i Sävedalen med en nyfunnen vän
Det var delvis café och delvis inredningsbutik där dom sålde massa shabby chic grejer!
Jag ville ha allt så klart!
 
 
Det var inte farligt dyrt heller, varken att fika eller prylarna.
Får åka dit snart igen.
 
 
Det fanns också en liten gullig hörna för barn att få leka i, men Chris var hemma med Eskil så vi fick fika i fred.
 
 
Rekommenderar det varmt!
Det var supermysigt!
 
Sävedalens gårdscafé
Göteborgsvägen 85, Sävedalen
 
 

Kommentarer
Postat av: N

Då ska jag dra dit min sambo och testa det stället.

Svar: Låter som en jättebra idé! :)
kattitingeling

2013-04-13 @ 14:55:50
Postat av: Jeanette-Precis köpt ett radhus <3

Älskar det cafet, så mysigt!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback