Baah!

Panik! Var fan tog denna veckan vägen? Det e ju för fasen torsdag imorgon och sen e veckan snart slut.
Det innebär att jag går in i vecka 35 snart. Shit, jag fattar ingenting! Jag hinner inte med allt som ska göras och ordnas!

Har annonserat efter trådbackar, för jag har sett att folk ibland vill bli av med sina nästan gratis och jag har fått några svar. Tyvärr bara från en i Stockholm, en i Jämtland och en i Frillesås. Det sistnämnda var i alla fall rätt nära men inte värt att åka hela vägen dit.
Om ingen annan närmare hör av sej så får vi åka till Ikea, det är väldigt billigt där med.

Idag har Eskil ramlat ner från våran säng när han sprang i sängen. Som tur var så landade han på kuddar och överkast som låg på golvet. Han blev inte ledsen men såg rätt chockad ut. Sen slog han en volt över lära-gå vagnens handtag. Då blev han inte heller ledsen, konstigt nog.
Han blev dock väldigt ledsen när vi var och handlade för då ville jag att han skulle sitta i kundvagnen men det ville inte han, så han började åla sej och tjongar pannan rätt i handtaget som man håller i.
Så nu när det bara är lite gult kvar från förra pann-incidenten så fick han en ny så klart. Hur många gånger har han inte dunkat i den där pannan? Aj aj. :(

Nä nu ska jag sova. Imorgon får jag besök av min nyfunna vän Nadya som jag var på café med i Sävedalen för ett tag sen.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback