Blogg.se är SKIT

Så jävla dåligt så jag tror jag smäller av! :(
Blir helt matt för bloggen krånglar ju hela tiden! Om det inte är bloggappen som strular eller uppladdning av bilder så är det nått annat!
Nu säger den att "nått gick fel" varenda gång jag ska gå in och kolla bloggen genom safari.
Varför strular det hela tiden på nått sätt????????????!
Blä va B!

Eskil har vaknat och sen var vi ute en sväng. Eskil fick "cykla" men det var inte det lättaste. Han satt mest bara där och kom inte så långt.

Paxhyllan står på plats och nu fattas bara några dörrar och hyllplan till vissa garderober.

Jag har världens sämsta dag idag.
Är irriterad som satan ena stunden och sen är jag ledsen och också väldigt trött.
Hoppas på bättre dag imorgon helt enkelt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback