Ho-hoo!

Nattuggla.
Borde sova men det kan jag inte såklart så nu ligger jag här i sängen och surfar.
Har fortsatt att tvätta och vikt ren tvätt nu på kvällen och till och med så har vi lagt in det i alla skåpen! Sen städade jag Saras garderob och dammsugit i hennes rum.
Min rygg är helt fuckt up! Värker som bara den även om jag bara ligger ner. :( Aj, aj, aj...
Jag hoppas det är bättre imorgon så jag kan fortsätta med min röjning.
Så skönt att få i ordning!

Vill ha massa trådbackar nu till bebbens kläder men även att ha inne i Saras rum. Behöver få i ordning på detta hus nu så det är klart tills han kommer vår lilla prins.
Nu är i alla fall sängen på plats och färdig. Skönt. En sak mindre att slippa vara stressad för. Det blev så fint med det spjälsängsskyddet som jag har haft på vinden och som nu sitter på sängen. :)

Men nu borde jag nog sova, för jag ska väl upp med tuppen och ta hand om ungar på morgonen.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback