Hoppsan hoppsan...

 
Appen funkar igen! Helt fantastiskt.
Men när jag publicerade detta inlägg så la sej bilderna huller om buller så jag fick gå in här på laptoppen och redigera ändå.
 
Vi har röjt på vinden och städat massor!
Vi tog bort Eskils växasäng och ställde in den nya som vi köpte.
 
 
 
 


Vi har höjt den andra sängen till bäbisen och bäddat i den. Sen dammsög jag hela lägenheten och städade Saras och Eskils rum trotts sjukt hemska foglossningar. Jag vägrar ge mej! >:-(
Jag har också tvättat massa tvätt.
Chris han körde en jättehög med grejer till tippen. Så gött att bli av med allt det! :)

Köpte världens gulligaste me&I byxor till Eskil också! Å dom e ju så söta! :)

 


Nu sitter jag i soffan och bloggar. Foglossningarna vann ändå. Men bara tillfälligt! Snart ska jag nog trotsa fanskapet igen och hitta på nått!
Eskil och Chris ska ut och leka.

 



Hej hopp!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback