Koma

Har visst kommit in i en komaperiod igen. Det kanske beror på att det var rätt tufft när Chris jobbade sex dagar i rad? I vilket fall så är jag helt avslagen och orkar bara med små enstaka ryck och sen måste jag återgå till viloläge.

I natt vaknade jag i alla fall inte för att jag behövde gå på toa så vi har sovit hela natten allihop.
Alltid nått!

Igår tittade jag på film från Eskils förlossning. Det känns okej nu med att föda igen, även om jag kanske inte längtar efter det mest i världen.
Han var så himla söt och liten på filmen. Oj va små dom e. Man glömmer ju väldigt fort.

Nu försöker vi få liv i dom stora kidsen här. Tolvåringen verkar i alla fall ha släpat sej upp.
Oj. Femtonårigen oxå! Nu kraschade dom i min säng allihop!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fina barn!

Svar: <3
kattitingeling

2013-04-06 @ 18:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback