Längtar

Längtar tills bebben kommer nu!
Undrar hur han ser ut? Kommer han att vara lik Eskil?
Kommer han att vara som Eskil i sättet?

Med Eskil var allt i princip klart vid den här tidpunkten.
Tror vi hade vagnen kvar att köpa men allt annat var färdigt.
Nu behöver vi åka och hämta kläder i Skåne, det vi fick från dom var mest storlek 62.
Bilbarnstol ska också inhandlas och ståbräda.
Kanske behöver vi en spjälsäng till ändå för Eskil sover fortfarande i sin.
Vi lägger honom i spjälsängen och så får han napp och snutte, sen går vi ut och han somnar själv. Han blir inte ledsen eller ställer sej upp utan somnar oftast ganska fort. Ibland kan han ligga och sjunga eller låta en stund men sen somnar han. Hur gör man i en vanlig säng? Han sticker ju bara då...
Vi behöver ha någonstans att ha bebisens kläder också... Har inte riktigt klurat på det än...

Sju veckor känns så långt men när jag tänker på allt som behöver göras så känns det plötsligt väldigt kort tid. :-S
Renovering i hallen är ju inte heller klart och badrummet har vi funderat på att skjuta fram. Dom på våran bank är så sega - helt otroligt! Det har dragit ut på tiden med alla papper som skulle fixas hit och dit. Nu känner vi att det kommer att krocka med bäbisfödsel så vi funderar på att skjuta fram det lite och koncentrera oss på hallen för tillfället.
Vi får väl se hur vi gör.

Fy va jag e förkyld... Usch. :(
Försöker härda ut dessa sex-sju timmar som det är kvar tills Chris kommer hem.
Eskil verkade så trött nyss så jag la honom i sängen men nu känns det som att han inte alls vill sova.
Även när han brukar sova middag så lägger han sej bara ner och somnar men inte nu. Nu sitter han i sängen och leker och skrattar. Får väl ta upp honom igen och prova snart igen...

Ha det bra idag!
Jag ska försöka kurera mej. Kanske ta en Alvedon? Är helt igenkorkad i hela huvudet känns det som. Hej hopp!

 

 
Eskil älskar sina byggare Bob-duplo leksaker som han fick av min kusin Sari. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Är det verkligen förkylning? Du tror inte det är allergi? Jag börjar känna av det nu nämligen... Täppt i näsan, kliar och nyser.

Svar: Jag tror att det är en kombo! :((( För det känns lite som allergi men sen har jag också ont i kroppen och är helt orkeslös. Vill att gubben ska komma hem nu så jag får gå och lägga mej! :(
kattitingeling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback