Mamman e trött

Eskil vaknade en gång på natten och var jätteledsen i sitt rum men efter välling så verkade han decka igen och sov tills Sara och Sofia var uppe.

Jag började dagen med att fortsätta vika och tvätta tvätt. Sen städade jag köket, laddade diskmaskinen och dammsög igen. Vi har ju hund. Hunden heter ryamatta. Hata. Det lossnar stora tussar och då menar jag STORA tussar från den och man måste dammsuga varje dag annars dansar dom fina tussarna ut i alla andra rummen och hela lägenheten. Ska byta matta... Nån gång i framtiden när en mystisk figur ringer på dörren och räcker över en miljon.

Nu har jag lagt Eskil i sin säng igen och han verkar tyst. Han kanske somnar på en gång...?
Jag funderar på att göra detsamma för mamman här i familjen är trött.

Nähe... nu hör jag en liten gullig röst som pratar med sej själv. Lilla söta Eskil. Han är så himla fin!
Det är skönt när Chris är hemma för då kan vi hjälpas åt, men ibland när han jobbar - som idag, så får jag så goa, mysiga förmiddagar där det bara är jag och Eskil. Vi har det så gott och jag tycker det är helt fantastiskt att bara få vara och sitta och titta på honom. :)

Nu är det tyst igen... Ska smyga bort och kika ifall han somnade.
God natt! Eller middag eller vad man ska säga.
Sweet dreams är lättare... Zzzzz...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Om mattan är skräp, kan du inte ta bort den även om du inte har råd att köpa en ny?

Kan tipsa om att Rusta har billiga mattor. Kika där, kanske nåt ni kan ha tills den där miljonfiguren ringer på?

Svar: Men den e ju fin och go att gå på och utan blir det så kalt och tomt. :(
kattitingeling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback