Nu är vi hemma

Var och hälsade på arbetskamraterna på jobbet och lämnade tillbaka nyckeln. Passade på att rensa min låda och ta med mej utekläder och stövlar och sånt också. Dumt om det ligger där och tar plats i över ett år.

Åkte bort och bokade tid för massagen också så nu har jag en tid på lördag kl 11. Ska bli härligt. Tror jag.
Hon som står i kassan har hemskt dålig svenska bara. Hon förstår i princip nästan ingenting av vad man säger och missförstår hela tiden. Väldigt jobbigt. Men jag fick i alla fall klart att oljemassage var det dom tillämpade för gravida och fotmassage rekommenderade hon inte.
Har en till bunt med sånna checkar på fem hundra som jag fått från jobbet som jag kan använda och sen har jag ju presentkort på Hagabadet.
Tänkte att jag skulle använda mej av dom här tre gångerna nu när jag är gravid så det hjälper mej att slappna av.
Sen kan jag se om jag kan hitta lite andra saker att unna mej. Om jag behöver det nån gång så e det väl nu...

Ligger och slöar i sängen.
Tänker göra det i en timme till och inte göra nått annat alls.
Sen kommer syster hit och ska passa Eskil så jag och Fia kan gå på utvecklingssamtal.
Nu dör mobilen snart. Måste laddas!

Från jobbet:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback