Nu funkar appen igen

Wohoo. E det sant? Appen verkar funka igen.

Ser ut som det e fint väder. Har inte varit ute än. Sov länge för jag kunde inte sova i natt - igen. Vaknade vid tre och sen gick det inte. Var tvungen att gå på toa och sen fick jag halsbränna och sen var näsan helt täppt och så vaknade Eskil till flera gånger.

Sen kom min vän Peter och hälsade på.
Snart ska vi till Chris bror och fira att han fyllt år.

Hoppas jag får lite energi, är helt galet energilös. Har varit det i flera dagar. Helt slut. Ingenting har jag fått gjort, knappt orkat städa ens.
Eskil ramlade och slog i näsan och hakan igår igen. Han är värsta klumpeduns. Men han klättrar ju på precis allting också hela tiden!
Det kom jättemycket näsblod och nu har han sår på sidan av näsan och under hakan. Stackars liten. :(

Ha en fin dag! Nu ska jag slöa vidare.
// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback