Oj va trött

Nu har vi varit hos tandläkaren och tänderna var okej. Sår ovanför tänderna och på läpparna, inget mer som tur var.
Direkt efter att vi varit hos tandläkaren åkte jag bort till mitt jobb och la Eskil i vagnen. Han var jättetrött så han somnade hur snabbt som helst och sen hade jag med honom in på samtalet med min chef. Han sov som en stock genom hela tiden och vaknade lagom tills vi skulle åka hem.
Men han lär ju vara trött ikväll för han sov inte jättelänge ändå.

Nu är vi hemma och jag är helt slut.
Den här dagen var tänkt som en lugn och fridfull dag men den blev inte alls som jag hade planerat. :(
Chris jobbar sista dagen nu på hans mastodont - maraton arbetspass.
Jag funderar på att boka tid på massagen imorgon och få gå och ha lite egentid. Har ju presentkort som ligger och väntar.
Imorgon är det mvc på schemat vid tre och inget annat.

Här ser ut som kriget. Alldeles nyss var det så fint och städat men nu har nån släppt ner en bomb.
Det tänker jag dock strunta i fullständigt för jag orkar inte städa idag. Det får se it så här så får jag ta tag i det när jag orkar, vilket är nån helt annan dag.

Nu ska jag koka makaroner! Ha det allra bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback