Cheerleading

Sitter i Bergsjön i Berghalla idrottshall och läser gamla inlägg som jag skrivit om när jag började med LCHF.
Jag mindes inte att det var lite tufft i början förra gången också, kommer bara ihåg hur bra jag mådde sen och energin jag fick av dieten.
Den här gången är jag jättehungrig hela tiden. Förra gången var jag inte hungrig alls.
Denna gång har jag också fått ont i magen. Värsta magknipen ofta. Aj som fan. Inte skönt alls. :(
Men det tog några veckor förra gången så det ska nog gå bra den här gången också.

I förmiddags var vi ute och gick och Eskil gick och gömde sej i buskarna och bajsade. Det var lite gulligt. Han såg himla rolig ut också när han tryckte på. Hela ansiktet vrängdes i olika konstiga miner. :D
Sen gick vi in för jag tänkte att jag behövde äta innan vi skulle åka till cheerleadingen som Sara börjat på idag.
Efter maten började jag hålla på med disk och plötsligt höll jag på med tvätten och sen var klockan hur mycket som helst. Och jag skulle ju göra välling till Eskil och byta blöjor. Blöjorna fick Sara ta och så gjorde jag en flarra. Sen fick vi springa till bilen och så fick Sara springa tillbaka för jag hade glömt bilbarnstolen!
Typiskt mej.
Jag planerar och går in i god tid, men ändå så lyckas tiden försvinna iväg och jag blir sen. Men vi hann precis i tid så det var ingen fara.

Nu är träningen slut.
Två timmar gick fort. Sara kom med i ett tävlingalag och inte bland nybörjarna! Duktiga tjejen. :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback