Dollarstore

På vägen hem från Östersund stannade vi många gånger... så jag minns inte riktigt var det var vi stannade just här där jag fick syn på "Dollarstore".
Det är som ett mini-Ullared ungefär.
Vi har inte den affären här i Göteborg men min mamma brukar fynda i den affären i Gällivare.
Följer också en blogg och hon har ibland lagt ut bilder på fina fynd som hon köpt på Dollarstore.

Å, jag bara måste in där kände jag och svängde in.
Fyndade lite bra att ha saker och hade säkert kunnat fynda bra mycket mer om jag inte hade haft sån tidspress.
Hittade en duk som jag ska ha på matsalsbordet i vardagsrummet, två snutefiltar till Astor, hårsnoddar till mej och en liten temos som vi kan ha varmt vatten i till Eskils välling när vi är på vift.

En bunt med tjugo hårsnoddar kostade tio kronor, snuttefiltarna och termosen kostade 30kr st och duken var dyrast som kostade hela 50 spänn.
Jag fick inte fynda på några loppisar denna gång så tur jag fick gå in där! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback