En sista platta...

...sen är alla plattor tillskurna.
Vi behöver gå och handla, annars hade han kunnat lägga det också. Hade varit himla gött. Men klockan är mycket så han får ta en paus.

Idag var vi på Ikea. Skulle dit med syster egentligen men skrivbordet hon ville ha går inte in i vårat bagageutrymme om man inte fäller sätena och då vet jag inte var jag skulle gjort av bäbisen. Så hon struntade i det, men jag var redan inställd på att åka så jag tog med Chris och Eskil och så åkte vi istället.
Lite dum tid bara, åkte lite för sent men det gick bra ändå och så fick Eskil sova senare middag bara.
Köpte burkar som jag ska ha grönsaker i och hyllor och korgar till Sofias Paxgarderober.
När man är många behöver man organisera allt i skåp och hyllor i korgar, lådor och askar väldigt ordentligt annars blir det snabbt kaos.

Jag är väldigt trött idag. Fy, orkar ingenting.
Ska gå och kolla till Astor tror jag nu.
Han fick provsitta i sin bumbostol idag men han e lite för liten för den än.
Eskil tycker däremot att det är jätteroligt att sitta i den - nu passar det! När han är två år! När han var bäbis ville han absolut inte sitta i en sån.

Nu säger jag hej!
Ha en fantastiskt helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback