Hej-a!

Så brukar Eskil säga: Hej-a! Gulligt.
Somnade inte när pojkarna sov så nu är jag himla trött.
Sms:ade med Chris och min syster och sen påbörjade jag ett mastodontinlägg som jag ännu ej har publicerat. Kanske publicerar jag inte det alls.

Hämtade bumbostolen i Lunden. Vilken utsikt! Hon bodde allra högst upp på kullen. Man såg hela Göteborg. Väldigt vackert.
Sen åkte vi bort till kusin för jag hade glömt en filt där.

Har försökt äta mycket nu på kvällen för jag e jättehungrig igen.
Men det går inte så bra. Mår illa, vill inte ha kött eller fisk med grönsaker och sås. Jag vill ha saft och söt, sliskig brödlimpa eller polarkakor. Till efterrätt vill jag ha choklad. :(
Vägde 72,8 hos kusin idag.
Men det är nog vatten. På nått forum stod det att kolhydrater binder vatten och när man slutar äta det så tappar man vattnets vikt snabbt.

Nu blir det sängen.
Är trött som bara den. Nattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback