Hejsan!

Idag har jag fyndat en Bumbostol till Astor på Blocket. Ska hämta den vid fem.
Eskil gillade inte alls att sitta i en sån stol men det kanske Astor gör? Tycker att dom är himla käcka så det hade ju varit bra om han tyckte det var kul.

Hade svårt att somna såklart för att jag hade sovit middag så klockan sju när Eskil vaknade var jag himla trött. Blir en ond cirkel det där...
Nu har jag piggnat till lite men ska passa på att sussa lite ändå. Annars blir eftermiddagen väldigt lång och jobbig. Imorgon är ju Chris hemma så då kan jag sova lite på morgonen.
Eskil kan inte låta honom få sovmorgon när han är hemma, då står han och skriker bakom dörren och gråter floder tills Chris vaknar ändå. Det är liksom hans pappa och dom SKA va tillsammans hela tiden. Det har tagit några veckor för honom att acceptera att pappa jobbar, första dagarna bröt han ihop så fort han kom på att pappa inte va hemma.
Men nu verkar han ha kommit över det och gråter inte ens när Chris ringer i telefonen och vi säger hejdå. Framsteg. Pappas pojke. :)

God natt då!
Ha en fin dag!

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback