Inbrottstjuvar?

 Efter att vi kom hem från Ingvars fest stupade vi i säng - orkade inte ens packa upp utan vi dumpade allt i hallen och gick och la oss.
Efter en halvtimme vaknade jag av nått konstigt ljud., Det lät som när man fäller ihop eller upp vår barnvagn och det lät som den personen hade stora problem med det eftersom ljudet aldrig tog slut.
Sms:ade Sofia och undrade vad hon höll på med och varför hon inte sov.
Men det var inte hon sa hon och då började tankarna rusa direkt. Vem fan e i våran hall där nere? Och Sofia är ju där själv! Väckte Chris och vi gick ner. Men det var ingen där... men det var någon utanför och när vi kikade ut så var det en ambulans där. Rigmor. Klädde på mej snabbt som ögat och gick ut.
Efter en stund öppnas dörren och ut backar en ambulansförare. Han känner jag igen, tänkte jag och sen sa han nått och då hörde jag att det var Fredrik ju. Chris bästis från Alingsås.
Rigmor mådde visst inte så bra igen... :( Vi vet fortfarande inte hur det e med henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback