Ingvar 60 år

Jag har gift mej med världens finaste gubbe. Men det visste ni ju redan för jag har ju skrivit det så många gånger.
Vad ni inte visste kanske är att han har en helt fantastisk familj också som jag har fått lära känna genom honom.
I går var vi i Ellös (ungefär) - lite utanför och firade Chris farbror som fyllt 60 år.
 
 
 
 
 
Vi blev bjudna på god mat och dryck, umgicks och hade kul.
 

 

Vi fick en jättefin "babycake" av Chris farbror Ingvar och hans fru Gunilla.
 
 
  
 
Lilla Bus
 
Vi lekte också sällskapslekar som jag brukar hata men inte denna gång för det var hur kul som helst ju! :)
Antar att det hade med sällskapet att göra. När man är avslappnad och trivs så är inget pinsamt och det är lätt att fjanta runt och bjuda på sej själv.
 
Ingvar hade låtit göra roliga stora bilder på sej själv som man skulle kasta pil på eller ett flygplan genom munnen på honom.
 
 
 
 
På andra ställen skulle vi kasta frisbee genom rockringar och på en station fick vi trä nylonstrumpbyxor på huvet som hade tennisbollar vid fötterna och försöka slå ner petflaskor med vatten i.
En sista station skulle vi ha en galge fastkilad mellan låren och en peng i ögat och försöka ta oss från en sida till en annan. Den var väldigt svår!
 
 
Eskil trivdes som fisken i vattnet och han blev riktigt tjenis med Ingvar som skojade med honom hela tiden. :)
 
 
 
 
Jag är förvånad att Eskil orkade så bra för han sov inte middag särskilt länge, men antagligen trivdes han lika bra som jag i sällskapet för han sprang omkring och skrattade hela kvällen ända till efter nio.
 
 
Då fick vi ge upp och åka hem och det var verkligen bra att vi åkte för jag var så himla trött. Vi hade ju haft 2 års kalas dagen innan och hållit igång sedan tio till sena kvällen. Chris drack så jag fick köra och när vi var nästan hemma fick jag först blackout och visste inte hur jag skulle köra och sen körde jag fel också så jag var verkligen helt slut.
 
 
 Tack för en fantastisk kväll till alla som var där.
Det var så himla roligt och sån härlig stämning. Synd att vi fick åka så tidigt.
Mycket trevligt. Tycker att vi gör det till en tradition och kör varje sommar! ;)
 
Love you all!
 
// K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback