Middag

Då var det dax för lite middagsvila.
Eskil sover och nu även Astor. Bara jag kvar... Ska passa på, annars blir jag så trött sen på kvällen.
Ska bli skönt att ha Chris hemma igen i två dagar. Inte för att det är jobbigt att va själv - mest tråkigt och jag gillar min mans sällskap! Tur va? ;)
Han har inga humana arbetstider heller. 7-19 är liksom hela dagen. Han är borta långt innan man vaknar och kommer hem och lägger sej i princip.

Vi tog en morgonpromenad jag och mina killar och sen lekte vi med dom andra kidsen på gården.
Eskil hoppade i varenda vattenpöl han hittade. Sen fick jag lirka med honom in. Han har vid det här laget räknat ut att det betyder sova när man ska gå in vid lunch.
Men bara därför så lät jag honom va vaken en stund och så åt vi macka och blåste såpbubblor på balkongen. Det ska ju inte förknippas med tråkigheter att gå in, även om han sen tycker att det e jättegött att få gå vila med välling. Men det är väl ändå roligare att springa ute i vattenpölarna än att gå och vila kan jag tro... Och blogga tydligen...? Så då får jag lägga bort den här fånen och vila mej en stund!
Hej hopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback